תכנון אירוע קד"מ: איך לארגן את האירוע

אתם צריכים לארגן אירוע קידום מכירות (קד"מ) ואין לכם מושג מהיכן להתחיל?
הנה מספר טיפים שאנחנו מקווים שיסייעו לכם לקבל החלטות נבונות שעשויות להפוך את האירוע לממוקד, חוויתי ומוצלח יותר.
תכנון אירוע קד"מ הוא לא דבר של מה בכך.
מדובר באירוע מורכב ועליכם לקחת בחשבון מס' פרמטרים כשאתם מתכננים.

השגת היעדים שאותם אתם רוצים להשיג באירוע

ראשית עליכם לתכנן ולהבין מה אתם מעוניינים להשיג באירוע קידום המכירות שלכם וכיצד תפיקו ממנו את המיטב.

כדי לעשות זאת, עליכם להבין מהו היעד שלשמו האירוע יתקיים.

חשבו היטב, האם ברצונכם לבצע שיווק אגרסיבי של המוצר אותו אתם רוצים לקדם, או האם אתם מעדיפים לחשוף את המוצר לראשונה לקהל לקוחות פוטניצאלי חדש, או האם אתם מעוניינים לחשוף את המוצר אך תוך כדי לספק חוויה ייחודית לאורחים או כל מטרה אחרת שעליה אתם חושבים ואותה כמובן צריך לתכנן.

תקציב

זה לא סוד שכמות הכסף עשויה להיות גורם מאוד משמעותי בעת תכנון אירוע.

יחד עם זאת, זה לא אומר שאם התקציב לא נאמד מאות אלפי שקלים, לא ניתן לתכנן ולהוציא לפועל תכנון אירגון משמעותי ומוצלח שישיג את מטרת קידום המוצר.

אחרי שתכננתם את היעד, תכנון מקדים של התקציב והשקעתו במקומות הנכונים בהתאם – קידום המוצר, יצירת חוויה וכיף לאורחים, מיקום האירוע וכיבוד (כן, גם את זה לפעמים צריך…) הם הדרך הנכונה לאירוע מוצלח.

לכן, מומלץ לפתוח טבלת אקסל, או לשרטט טבלה על דף ולהתחיל לרשום כמה עולה כל דבר ודבר שאתם חושבים להביא לאירוע ולוודא שהסיכום תואם את התקציב (רצוי שאולי אפילו יהיה פחות מהתקציב, כדי שיוותר מקום לעלויות והוצאות לא צפויות…).

קהל היעד שיוזמן לאירוע

כן, לא צריך לנחש שקהל מובגר אינו תואם באופיו לקהל ילדים וקהל ילדים אינו תואם לקהל קשישים.

כמובן שגם קהל שכולו נשים אינו תואם לקהל שכולו גברים וכך עוד אפשר להמשיך רבות…

בקיצור – אני בטוח שהבנתם את הרמז.

במהלך תכנון אירוע צריך לאפיין את קהל היעד שיוזמן כדי שתוכלו להתכונן ולדאוג שבאירוע יהיו בעיקר דברים שיעניינו את אותו קהל היעד המוזמן.

כאן המקום לציין – שאם אתם לא בטוחים מה לעשות ומה להביא לאירוע, ניתן ורצוי להתייעץ עם חברים.

ולנסות להבין מה הם חושבים שיעניין יותר ומה לדעתם יעניין פחות את קהל היעד.

כמובן שאם יש לכם את הפרבילגיה – תשאלו כמה אנשים מתוך קהל היעד המוזמן מה הם היו מעדיפים שיהיה באירוע. לפעמים תופתעו לגלות שמה שאתם חשבתם – זה לא מה שקהל היעד שיגיע לאירוע דווקא מעדיף.

התכנים באירוע

אחרי שתכננתם את היעד, הבנתם מי יגיע לאירוע, ואתם יודעים מהו התקציב, זה הזמן להצליב את הנתונים ולהחליט מה בהתאם לתקציב מה הכי נכון ומה הכי כדי שיהיה באירוע.

מזכרת

אם יש לכם אפשרות לחלק את המוצר שברצונכם לקדם לאורחי האירוע – כמובן שאין טוב יותר מזה.

זכרו – יש חוק שכזה – אורחים ואנשים בכלל – אוהבים לקבל מתנות.

אך לא תמיד זה אפשרי ולפעמים זה לא מספיק ולכן, היום ניתן להשכיר המון אטרקציות שהן עשויות לסייע בקידום המוצר.

אטרקציות שכאלו מטרתן לקדם את המוצר, ובאותה בעת להיות חלק אינטגראלי מהאירוע וגם מזכרת לאורחים שתלווה אותם ותזכיר להם את המוצר גם אחרי האירוע.

אם תשכילו להזמין אטרקציה כזו במהלך של ארגון אירוע – כנראה ש"תהרגו כמה ציפורים במכה אחת" ואין ספק שתשיגו את המטרה.

סיכום

אם אתם עדיין מבולבלים לגבי תהליך תכנון האירוע, לא בטוחים או סתם מעוניינים להתייעץ בעת הארגון.
נשמח לסייע לכם בבחירת ארטקציה חדשנית, מקורית ומרהיבה.

פשוט חייגו 072-3385497 עכשיו או הזמינו שיחה חוזרת עם נציג.

תנו לאטרקציות שלנו להפוך את האירוע ההשקה או הקד"מ שלכם מטוב למדהים והעניקו למוזמנים מזכרת איכותית ומשמעותית שתמיד תזכיר להם על החוויה.